||- MH event - ||

MHEVENT 
uw event partner

Niet alleen voor uw circus gerelateerde evenementen maar ook voor alle andere evenementen of feesten bent u bij MHevent aan het juiste adres. Van presentator tot Deejay.... van aankleding tot aan complete verzorging van uw feest, wij maken van uw wens het juiste feest!

PRESENTATOREN
Een presentator loopt als rode draad door uw evenement, vult de stiltes op en zorgt voor de juiste aankondigingen van de momenten waarop iets te gebeuren staat. MHevent werkt samen met diverse presentatoren die uw evenement tot het juiste geslaagde evenement kan maken.

Presentatoren zijn in diverse prijscategorieën in te huren, vraag vrijblijvend een offerte op via mhcircusevent@gmail.com

DRIVE-IN SHOWS

Of u nu een klein bedrijfje heeft en een leuk feestje voor u personeel wilt geven of u wordt 50 en wil dit graag vieren met al uw familie en vrienden.

Wij komen graag op uw feest draaien. Wij passen onze sets aan op uw feest d.w.z. u krijgt professioneel licht en geluid afgestemd op uw feest. Wij komen altijd met mooie professionele shows en bijpassende dj-meubels. Wilt u een offerte op maat voor uw feest vul dan het informatieformulier van het menu aan de linkerzijde zo volledig mogelijk in.

DJ's
Is er in de zaal waar u het feest geeft al een goede muziekinstallatie aanwezig dan is het ook mogelijk om alleen een DJ via ons in te huren.

Onze DJ neemt dan zijn eigen muziek mee en draait dan op de in de zaal aanwezige apparatuur.

THEMASHOWS
De Foute Disco Show

De Foute Disco Show draait de allerbeste foute nummers uit de jaren 70-80 & 90.Je hoort ze tegenwoordig weer in menig radioprogramma voorbij komen.Het is één groot feest met alleen maar foute maar wel lekkere hits.

Onze ervaren DJ maakt er een (max.) 5 uur durend spektakel van waarbij het tevens mogelijk is om verzoekjes aan te vragen. De DJ kan desgewenst ook in themakleding achter de Dj-desk verschijnen.

Onze Foute Disco Show is bij uitstek geschikt voor personeels- of bedrijfsfeesten maar kan natuurlijk ook geboekt worden voor een verjaardagsfeest of (25 jarige) bruiloft.
Wij komen al op feesten vanaf ongeveer 25 personen tot zo'n 500 personen (nog groter is uiteraard ook mogelijk op aanvraag)

Er zijn diverse opties bij te boeken zoals een uitgebreide lichtshow, verlichte dansvloer, truss, laser, rook, bellen enz. enz.

Boeken of offerte ? Vul het offerte formulier in en wij sturen u een passende offerte.


Door samenwerking met diverse andere bedrijven kunnen wij ook de complete catering of aankleding voor uw bedrijf verzorgen, neemt u voor alle mogelijkheden gerust eens contact op!